סוד ירוק | וורדים | הזמנת פרחים לכל גוש דן | 03-7324259

דבר אלי בוורדים

אם יש פרח עם משמעויות נסתרות הרי זה הוורד (שבטעות נקרא גם שושנה).
הוורדים מלווים את האדם עוד מימי המצרים הקדמונים ויוון העתיקה.
הם כיכבו כסמלים לבתי מלוכה ולאידאולוגיות פוליטיות וכמובן, שמשו ומשמשים עד היום להעברת מסרים רגשיים.

בתרבויות מסוימות צבעי הוורדים מסמלים רגשות כל כך מובהקים, שטעות בבחירה יכולה להתפרש כמסר שונה לחלוטין ממה שהתכוונתם, אבל בתרבות האקלקטית שלנו בוחרים בדרך כלל פרחים לפי הטעם – כך שאם רוצים לצרף מסר מפורש – כדאי לכתוב אותו על כרטיס ברכה, או לצרף אליו קישור למקרא הצבעים הבא:

ורדים אדומים – אהבה אולטימטיבית, תשוקה וגעגוע

את הסמל הזה כולם מכירים.
זר של ורדים אדומים, המזוהים עם יופי ושלמות, הם הדרך הקלאסית לומר "אני אוהב.ת אותך".
האדום העמוק והמרקם הקטיפתי מעבירים מסר של תשוקה ואהבה רומנטית חזקה. ליום ההולדת, ליום האהבה או ללא סיבה, אין דרך טובה יותר מזר ורדים אדומים להביע את אהבתך.
כמה ורדים? יש האומרים שגם כאן כמו במקרים רבים אחרים – Less is more, או כמו שאמרה השחקנית האנגליה וונדי קרייג – ורד אחד עדיף על תריסר.

ורדים לבנים – טוהר, כבוד ותמימות

ורדים לבנים קשורים באופן מסורתי לנישואין ולהתחלות חדשות, אך בשל יופיים השקט הם משמשים בתרבויות מסוימות, כקישוט בימי זיכרון.  המראה הטהור שלהם מתאים הן להתחלה והן לפרידה, ומביע תקווה לעתיד. צבעים הקרובים ללבן ברושם ובמשמעות הם שנהב ואפרסק, המשמשים אף הם לשזירת זרי כלה קלאסיים ויוצרים רושם של אלגנטיות ושקט.

ורדים צהובים – פרידה וקנאה או חברות, נאמנות וחיבה?

יש אנשים שזר ורדים צהובים יאיר להם את היום ויש כאלה שאומרים שצהוב זה ממש לא (ולאו דווקא מפני שהם אוהדי הפועל). גם מבחינת הסמליות לוורדים הצהובים יש מסר אמביוולנטי: בארצות מסוימות הם סמל לפרידה ולקנאה ובאחרות – לחברות, לנאמנות ולחיבה.
מה שבטוח – עם מערבבים אותם עם פרחים צהובים אחרים – מקבלים זר פרחים שהשמש מחווירה לידו.

ורדים כתומים – התלהבות, יצירתיות ורגשות עזים

אם אתם מבעבעים מרוב התרגשות – ורדים כתומים יהיו דרך נהדרת להביע את זה.
הצבע החם הזה ממלא כל פינה באנרגיה תוססת ויעביר את המסר המתלהב שלכם בלי מילים.

ורדים ורודים – עדינות, מתיקות, הערכה

הצבע הקלאסי הזה יתאים כמעט לכל הזדמנות – כמתנת יום הולדת לילדות צעירות, כזר פרחים לארוחת ערב אצל עמית בעבודה, כסמל לאיחולי החלמה מהירה או כזר של הכרת תודה.
קיימים גוונים רבים של ורדים ורודים ושילוב ביניהם מביע מנעד רחב של רגשות חיוביים.

אלה הגוונים העיקריים של ורדים, וניתן כמובן לערבב ביניהם וליצור זר פרחים צבעוני עם מסר רגשי מורכב יותר, או להתעלם ממה שהם מסמלים וללכת עם הלב.

סוד ירוק היא חנות הנמצאת במרכז גבעתיים, ומציעה גם בחנות וגם אונליין הזמנות ומשלוחי פרחים, פרחים יבשים, צמחים ועציצים לאזור המרכז, צפון השפלה והשרון, מהיום להיום.
בנוסף לזרי הפרחים המיוחדים שלנו, אנחנו מתחדשים באופן קבוע בשלל סחלבים, צמחי אוויר, סוקולנטים ועוד מגוון גדול של צמחי בית וצמחי מרפסת.