איך להאריך את חיי זר הפרחים שקיבלתם? | סוד ירוק |

איך להאריך את חיי זר הפרחים שקיבלתם?

חגגתם יומולדת. יום נישואים. לידה. קיבלתם זר פרחים מרהיב, צבעוני ומרגש. איזה כיף לכם! 

ביום קבלת הזר הוא היה מושלם, ביום שלאחר מכן הוא קצת התעצב, ביום השלישי כבר כמעט נבל לגמרי וביום הרביעי כבר הייתם צריכים להשליך אותו לאשפה בבושת פנים. באסה אה? 

אך אל תאמרו נואש! כי אנחנו הולכים לתת לכם כמה טיפים סודיים (ירוקים) על האופן בו תוכלו להאריך את חיי זר הפרחים הבא שתקבלו. וגם את חייהם של הבאים אחריו (מאחלים לכם המון המון זרי פרחים). והשוס? שהטיפים ניתנים ליישום בקלות באמצעים ביתיים פשוטים, וההשפעה ניכרת לימים רבים! 

ראשית, הסירו מזר הפרחים את עטיפת הניילון והקישוטים הנלווים והכניסו אותו למים כמה שיותר מהר מעת קבלתו. 

מומלץ להסיר מהגבעולים את העלים התחתונים כדי שלא יגעו במים וירקיבו. חתכו את קצוות הגבעולים באלכסון עם סכין חדה ונקיה.

כלי הקיבול

עדיף שיהיה עשוי זכוכית / חרס ולא אלומיניום / מתכת. לפני שאתם מכניסים לתוכו את זר הפרחים, ודאו שהוא נקי ולא מכיל מים ישנים.  

המים

עליהם להיות פושרים ונקיים, ועדיף שלא יהיו מי ברז (ניתן להוסיף ספרייט ביחס של 1:4 לטובת המים). בנוסף, יש למלא את כלי הקיבול / האגרטל במספיק מים כך שיגעו גם בגבעולים.

ניתן להוסיף למים כפית סוכר (סוכר מהווה מקור הזנה לפרחים) וכמה טיפות של נוזל אקונומיקה (השומרת על ניקיון וצלילות המים). לחלופין ניתן להוסיף שקיק אבקה מסיסה לטיפול בפרחים – שלעתים מגיע יחד עם הזר.

מיקום כלי הקיבול 

מקמו את הזר שבאגרטל באזור מואר, אך לא מול שמש ישירה. שימו לב שאתם לא מניחים אותו על מכשיר חם או פולט חום כמו טלוויזיה או מזגן.  

במידה ואתם רוצים לשמור את הפרחים רעננים לקראת אירוע, הכניסו אותם (בתוך כלי הקיבול) למקרר, אך לא יותר מיום – יומיים. 

הטיפול בזר הפרחים

החליפו את המים שבכלי כל יומיים – שלושה. בימי הקיץ החמים ייתכן והתדירות תהיה גבוהה יותר. הכי חשוב לדאוג שיישארו נקיים.

כשאתם מחליפים את המים, הוציאו פרחים שנבלו, גבעולים ועלים רקובים. ניתן גם לקטום את תחתית הגבעולים עם סכין.

עכשיו אתם ערוכים לטיפול ראוי בזרי הפרחים הבאים שתקבלו..

נשמח לשמוע כמה זמן הצלחתם לשמור על כל היופי הזה!

ואם אתם רוצים לרגש ולשמח את האהובים עליכם, מוזמנים לבחור מתוך מגוון זרי הפרחים שלנו. תוכלו גם להוסיף למשלוח ברכה עם הטיפים לשמירת חיי הזר 😊

סוד ירוק היא חנות הנמצאת במרכז גבעתיים, ומציעה גם בחנות וגם אונליין הזמנות ומשלוחי פרחים, פרחים יבשים, צמחים ועציצים לאזור המרכז, צפון השפלה והשרון, מהיום להיום.
בנוסף לזרי הפרחים המיוחדים שלנו, אנחנו מתחדשים באופן קבוע בשלל סחלבים, צמחי אוויר, סוקולנטים ועוד מגוון גדול של צמחי בית וצמחי מרפסת.