איך בוחרים פרחים לשבת? | משלוחי פרחים במרכז | 03-7324259

איך בוחרים פרחים לשבת?

להתחדש, להתאים, לאהוב…

אם אתם מאלה שקונים פרחים הביתה ביום שני, רביעי או סתם כי בא לכם, אל תפסיקו לקרוא.
פשוט סטטיסטית, לא רק אצלנו בחנות, יום שישי הוא היום שרוב האנשים קונים פרחים הביתה – פרחים לשבת. פרחים שקונים הביתה לא נועדו לעשות רעש וצלצולים, יש להם מטרה אחת פשוטה – לשמח אותכם ואת הבית שלכם. 

ולכן הכלל הראשון הוא…

תקנו פרחים שאתם אוהבים

כשאתם נכנסים לחנות תלכו קודם כל לאן שהלב והעיניים מושכים אתכם – בלי להיצמד למוסכמות, לקנות במחשבה על הדודה שתבוא לארוחת צהריים או לחשוב במונחים של "כמה זמן זה יחזיק" או "אולי זה לא מספיק מרשים".
תחשבו על עצמכם. אתם רוצים להוסיף כתם משמח של צורה, צבע, מרקם ולפעמים גם ריח, שיגרום לכם לחייך. לפעמים כדאי לקנות פרח אחד מיוחד שעשה לכם את זה, לקטום את קצה הגבעול, לשים אותו בבקבוק יין ריק ונקי ולבהות בו בהערצה כל השבוע, מאשר להשקיע בזר פרחים גדול שלא מקפיץ לכם את הלב.

אם אתם "פרחנים מתחילים" הדרך היחידה לגלות מה אתם אוהבים היא להתנסות.
ללמוד להכיר את סוגי הפרחים, להתבונן, להריח, לשאול וכמו בכל אהבה חדשה, די מהר תגלו מה עושה לכם טוב. ואם טעיתם – תמיד אפשר להחליף בשבוע הבא, זה היופי בפרחים.

תתנסו בפרחים חדשים

ישנם אנשים שקונים כל שבוע, במשך עשרות שנים, חמישה פרחי שושן צחור שמתאימים בדיוק לוואזה שהם ירשו מסבתא. אנשים עם הרגלים יציבים מעוררים רק הערכה ואנחנו נהייה האחרונים שנתווכח איתם
אבל לדעתנו, אחת התכונות הנפלאות ביותר של פרחים היא שהם נובלים ואפשר להחליף אותם כל פעם מחדש במשהו רענן ומרגש.

בזכות העונתיות – אפשר להתרגש כל פעם מחדש כשמגיעים הטוליפים או כשריח הפרזיות ממלא את החנות.
ובנוסף – החדשנות היא לא נחלתם של ממציאים ויזמים – גם תחום פרחי הקטיף התברך בעשייה חדשנית, וזה מאפשר לנו לא להשתעמם אף פעם.

בקיצור – פרחים הם הדרך שלכם לשנות את הבית כל שבוע – לכו על זה.

תתאימו למה שכבר יש בבית

קודם כל האהבה, ההתחדשות וההתרגשות, אבל בכל זאת – כשאתם קונים פרחים הביתה כדאי לדמיין אותם בבית שלכם ולשאול את עצמכם עם הזר שבחרתם מתאים. האם יש לכם אגרטל בגודל הנכון? האם אתם באמת רוצים שהניחוח העשיר הזה ימלא את הבית שלכם כל השבוע? האם הזר הזה לא יתפוס את כל החדר, או לחילופין לא יבלע בין שאר החפצים? גם כאן אין כללים נוקשים – תמיד תוכלו למצוא פתרונות יצירתיים.

אז כמו שאתם רואים אין הרבה כללים לקניית פרחים הביתה.
אם אתם מאלה שקונים לעצמם זר כל שבוע, אתם ודאי יכולים לספר על החיוך שמתפשט על הפנים כשאתם נכנסים לחנות ומתבוננים במגוון הפרחים השבועי, ואם עדיין לא התחלתם עם ההרגל הטוב הזה – פשוט תכנסו ל"פרחים הביתה" ותבחרו לכם זר.



סוד ירוק היא חנות הנמצאת במרכז גבעתיים, ומציעה גם בחנות וגם אונליין הזמנות ומשלוחי פרחים, פרחים יבשים, צמחים ועציצים לאזור המרכז, צפון השפלה והשרון, מהיום להיום.
בנוסף לזרי הפרחים המיוחדים שלנו, אנחנו מתחדשים באופן קבוע בשלל סחלבים, צמחי אוויר, סוקולנטים ועוד מגוון גדול של צמחי בית וצמחי מרפסת.