זר כלה – כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול | סוד ירוק | 03-7324259

זר כלה – כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול

זר כלה הוא אביזר נצחי, חוצה דורות ובלתי נפרד מתלבושת הכלה ביום חתונתה, במיוחד בזמן הצילומים, קבלת הפנים והצעידה לחופה. 

למה תפס זר הפרחים לכלה כזה מקום של כבוד? החלטנו לחקור לעומק את הסיבות..ולהלן הממצאים!

[ואם תקראי עד הסוף, תגלי טיפים שיעזו לך לבחור את זר הכלה המושלם…].

זר כלה עם סִמלִיוּת שורשית (תרתי משמע)-

מבחינה היסטורית, זרי פרחים נתפסו כדרך להדוף רוחות רעות ולהביא מזל טוב. כיום הם מסמלים את אישיותה, סגנונה והאהבה שהכלה חולקת עם החתן בר המזל.

זר כלה כהשלמת התלבושת של הכלה-

זר פרחים שנבחר בקפידה יכול לשפר את המראה הכללי של הכלה ולהשלים את התלבושת. הוא יכול גם להוסיף למראה הכללי טוויסט מיוחד או נגיעה שובבה של צבע. זר הכלה מוסיף צבעוניות וחיות, ואף מחדד את סגנון הכלה, אם הוא קלאסי, בוהו, היפסטרי, וינטאג׳, נועז או צנוע. 

זר כלה שמחבר רגשית-

לפרחים היה, יש ויהיה ערך סנטימנטלי, ולעתים קרובות זרי פרחים הם בעלי משמעות מיוחדת לבני הזוג, מה שהופך את הזר למזכרת יקרת ערך.

וכמו שהבטחנו, להלן טיפים שיעזרו לך לבחור את זר הכלה המושלם..עבורך!

  1. בחרי פרחים בעלי משמעות-

חבצלות מסמלות טוהר, לבנדר מסמל מסירות, ורדים מסמלים רומנטיקה. בחרי את הפרחים שמסמלים יותר מכל את הזוגיות שלכם. 

  1. חשבי על ההתאמה לשמלה-

הסגנון והצבע של שמלת הכלה שלך הם פקטור משמעותי בבחירת זר הכלה. שמלה פשוטה ואלגנטית עשויה להשתלב היטב עם זר פרחים שופע, בעוד ששמלה נועזת עם טקסטורות או תוספות עשויה להתאים לזר כלה מאופק יותר.

  1. התאימי את זר הכלה לעיצוב הכללי של החתונה-

ודאי שצבעי הזר מתאימים לצבעים של עיצוב אולם או גן החתונה. זר הכלה אמור להשלים לא רק את השמלה שלך, אלא גם את העיצוב הכללי.

  1. הגודל כן משנה!

גודל זר הפרחים שלך צריך להיות פרופורציונלי לגודל שלך. כלות קטנות עשויות לבחור בזרים קטנים יותר, בעוד שכלות גבוהות יותר יכולות לשאת זרים גדולים יותר.

  1. סמכי על חנות הפרחים שלך (סוד ירוק!)-

צוות החנות המקצועי ובעל הניסיון והיצירתיות יכול להדריך אותך בבחירת הפרחים והעיצוב הטובים ביותר כדי להשיג את המראה הרצוי לך.

  1. קחי בחשבון את העונה-

בחרי פרחים מתאימים לעונה בה החתונה שלך מתקיימת, שכן הם יהיו זמינים וחסכוניים יותר. פריחה עונתית גם קושרת את החתונה שלך לתקופה מסוימת בשנה.

  1. זר כלה שייזכר לעד-

לאחר החתונה, שמרי את זר הפרחים כמזכרת. ייבוש או מעיכה של הפרחים יאפשרו לך לשמר היום המיוחד שלך במשך שנים רבות.

לסיכום, זר הכלה מייצג אהבה, מסורת וסגנון אישי, מה שהופך אותו לחלק חיוני בעל משמעות נכבדת ביום חתונתה של כל כלה. מזמינים אותך להסתכל על מגוון זרי הכלה המיוחדים שלנו, ולבחור את הזר המושלם (כמובן לאחר קריאה מעמיקה של עמוד זה…). 

מזל טוב! 

סוד ירוק היא חנות הנמצאת במרכז גבעתיים, ומציעה גם בחנות וגם אונליין הזמנות ומשלוחי פרחים, פרחים יבשים, צמחים ועציצים לאזור המרכז, צפון השפלה והשרון, מהיום להיום.
בנוסף לזרי הפרחים המיוחדים שלנו, אנחנו מתחדשים באופן קבוע בשלל סחלבים, צמחי אוויר, סוקולנטים ועוד מגוון גדול של צמחי בית וצמחי מרפסת.